Elegia© by Fisana

Gå til indhold

Bilde

Vitser

• Venligst logg inn for å besvare
1570 svar på dette emne

#1 Tsunami

Tsunami

Guru

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,802 Poster:

Skrevet 06 December 2011 - 05:30 PM

Johan tok en øl på en restaurant med sin venn Jens, da han plutselig så en vakker kvinne som satt ved baren. Etter å ha samlet mot i over en time, gikk han han endelig bort til henne og spurte:

- Du vil kanskje komme over til mitt bord og snakke en stund?

Hun svarte med å reise seg opp og rope av sine lungers fulle kraft:
- NEI!! Jeg vil absolutt IKKE bli med deg på rommet ditt i kveld!

Alle gjester og servitører på den overfylte restauranten stirret i avsky på Johan da han slukkøret smøg seg tilbake til sitt eget bord, både fornærmet og overrasket.

Et par minutter senere kom kvinnen bort til dem og ba om unnskyldning.

- Jeg beklager hvis jeg gjorde deg flau, sa hun, - men det er slik at jeg studerer psykologi og nå er jeg med en studie om hvordan ulike folk reagerer når de uten forvarsel blir plassert i pinlige situasjoner.

- Det er det VERSTE jeg har hørt! ropte Johan så høyt at det skranglet i hele restauranten. - TO TUSEN kroner for en time??!!
  • 1

#2 Tiger69

Tiger69

Rådgiver

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 707 Poster:

Skrevet 06 December 2011 - 09:59 PM

:rolleyes:

Johan tok en øl på en restaurant med sin venn Jens, da han plutselig så en vakker kvinne som satt ved baren. Etter å ha samlet mot i over en time, gikk han han endelig bort til henne og spurte:

- Du vil kanskje komme over til mitt bord og snakke en stund?

Hun svarte med å reise seg opp og rope av sine lungers fulle kraft:
- NEI!! Jeg vil absolutt IKKE bli med deg på rommet ditt i kveld!

Alle gjester og servitører på den overfylte restauranten stirret i avsky på Johan da han slukkøret smøg seg tilbake til sitt eget bord, både fornærmet og overrasket.

Et par minutter senere kom kvinnen bort til dem og ba om unnskyldning.