Elegia© by Fisana

Gå til indhold

Bilde

Vitser

• Venligst logg inn for å besvare
1570 svar på dette emne

#1 Tsunami

Tsunami

Guru

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,802 Poster:

Skrevet 06 December 2011 - 05:30 PM

Johan tok en øl på en restaurant med sin venn Jens, da han plutselig så en vakker kvinne som satt ved baren. Etter å ha samlet mot i over en time, gikk han han endelig bort til henne og spurte:

- Du vil kanskje komme over til mitt bord og snakke en stund?

Hun svarte med å reise seg opp og rope av sine lungers fulle kraft:
- NEI!! Jeg vil absolutt IKKE bli med deg på rommet ditt i kveld!

Alle gjester og servitører på den overfylte restauranten stirret i avsky på Johan da han slukkøret smøg seg tilbake til sitt eget bord, både fornærmet og overrasket.

Et par minutter senere kom kvinnen bort til dem og ba om unnskyldning.

- Jeg beklager hvis jeg gjorde deg flau, sa hun, - men det er slik at jeg studerer psykologi og nå er jeg med en studie om hvordan ulike folk reagerer når de uten forvarsel blir plassert i pinlige situasjoner.

- Det er det VERSTE jeg har hørt! ropte Johan så høyt at det skranglet i hele restauranten. - TO TUSEN kroner for en time??!!
  • 1

#2 Tiger69

Tiger69

Rådgiver

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 707 Poster:

Skrevet 06 December 2011 - 09:59 PM

:rolleyes:

Johan tok en øl på en restaurant med sin venn Jens, da han plutselig så en vakker kvinne som satt ved baren. Etter å ha samlet mot i over en time, gikk han han endelig bort til henne og spurte:

- Du vil kanskje komme over til mitt bord og snakke en stund?

Hun svarte med å reise seg opp og rope av sine lungers fulle kraft:
- NEI!! Jeg vil absolutt IKKE bli med deg på rommet ditt i kveld!

Alle gjester og servitører på den overfylte restauranten stirret i avsky på Johan da han slukkøret smøg seg tilbake til sitt eget bord, både fornærmet og overrasket.

Et par minutter senere kom kvinnen bort til dem og ba om unnskyldning.

- Jeg beklager hvis jeg gjorde deg flau, sa hun, - men det er slik at jeg studerer psykologi og nå er jeg med en studie om hvordan ulike folk reagerer når de uten forvarsel blir plassert i pinlige situasjoner.

- Det er det VERSTE jeg har hørt! ropte Johan så høyt at det skranglet i hele restauranten. - TO TUSEN kroner for en time??!!

:rolleyes:
  • 0

#3 Tunder Thord

Tunder Thord

Ekspert

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,028 Poster:

Skrevet 07 December 2011 - 01:41 AM

Ja noen ganger kunne man ønsket at man var like flink å svare. Den var bra tsunami :D
  • 0

#4 Stein

Stein

Slottsherre og kjøkkenhagebestyrer

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,313 Poster:
  • LocationAjoya, Gabi, Cordova, Cebu

Skrevet 07 December 2011 - 01:46 AM

Hehehehe, prisen var drøy ja! :D
  • 0

#5 Einar

Einar

Veteran

• Sponsor
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,343 Poster:
  • LocationTelemark / Toledo

Skrevet 07 December 2011 - 06:34 AM

Hehehehe, prisen var drøy ja! :D

Ja selv i peso... ;)
  • 0

event.png

#6 Tsunami

Tsunami

Guru

• Members
  • 1,802 Poster:

Skrevet 05 January 2012 - 05:15 PM

En liten gutt gikk tur i byen sammen med sin far. I det de passerer horehuset stillet gutten et spørsmål...
– Pappa, hva er det?
– Det er et horehus, svarer faren.
– Pappa, hva er et horehus...?
– Det er et sted der menn får det beste de vet, svarer faren.
... ... Så går de hjem, kvelden kommer, og gutten kryper til køys. Men han er sprekkeferdig av nysgjerrighet, står opp, og klatrer ut vinduet, og går til horehuset for å finne ut av hva som er det beste menn vet.
Der tas han imot av en av jentene, som spør hva en liten gutt som ham selv gjør her...
– Jeg vil ha det beste menn vet!, sa gutten.

Hun tenker seg om et øyeblikk, tar gutten med til kjøkkenet, og smører tre solide brødskiver med honning. Gutten stapper henrykt i seg, men er stappmett etter den andre skiven. Men honningen er så god at han slikker den av den siste brødskiva.
Glad og fornøyd går han hjem.
Vel hjemme er foreldrene forferdet over guttens forsvinning, og spør bekymret om hvor han har vært...
– Jeg har vært på horehuset og fått det beste menn vet. Jeg klarte to, men den tredje måtte jeg slikke...!
  • 1

#7 Negros-gutten

Negros-gutten

Synser og bedreviter

• Sponsor
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,126 Poster:

Skrevet 05 January 2012 - 05:43 PM

hehehe...den hadde dobbeltbunn gitt... uskyldig eller ei...lol
  • 0

#8 Tsunami

Tsunami

Guru

• Members
  • 1,802 Poster:

Skrevet 05 January 2012 - 06:06 PM

hehehe...den hadde dobbeltbunn gitt... uskyldig eller ei...lol

:D
  • 0

#9 Tsunami

Tsunami

Guru

• Members
  • 1,802 Poster:

Skrevet 10 January 2012 - 01:40 PM

Drængen på gården gikk å sekla etter budeia men ikke faen om han fikk has på ho, men så oppdaga han at kvær gang ho kom ut av fjøsen hadde ho et salig glis om truten så næste gang ho gikk dit lurte han sæ etter ho og da oppdaga han at ho stakk ei gulrot i et kvesthull og sto der å kosa sæ. Dæven tænkte han nu ska æ lur ho så næste gang ho gikk i fjøsen lurte han sæ etter og bytta gulrota med karen sin. Dagen etter møtte bonden drængen på gårdsplassen , gutten gikk tvikrokat og holdt sæ før stellet og da bonden spurte koffør han gikk sånn fortalte han det, men du skjønna den hælvetes budeia ho raspa han først.
  • 0

#10 Einar

Einar

Veteran

• Sponsor
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,343 Poster:

Skrevet 31 January 2012 - 07:08 AM

Alle som har hund kaller ham King, Rex eller lignende. Jeg kalte min for Sex, bare for moroskyld. Nå er jeg imidlertid ganske flau over å ha Sex. Sist jeg hadde Sex på kontoret, fikk jeg kjeft av sjefen for å ha spurt frøken Hansen om hva hun syntes om Sex. Da jeg forsøkte å forklare sjefen at jeg hadde hatt Sex siden jeg var elleve, svarte han at jeg var litt av en type. Da jeg giftet meg og dro på bryllupsreise, tok jeg selvfølgelig hunden med. Jeg sa til resepsjonisten på hotellet at jeg ønsket et rom for kona og meg, og et spesielt rom for Sex. Resepsjonisten svarte at alle rommene på hotellet var for sex. - Du misforstår, forsøkte jeg, - Sex holder meg våken om natten. - Meg også, betrodde resepsjonisten meg.
Hunden min angrep en gang en annen hund og jeg gikk rettens vei for å beholde hunden. - Ærede dommer, sa jeg - jeg hadde Sex før jeg giftet meg. - Jeg også, repliserte dommeren. Da fortalte jeg ham at etter at jeg giftet meg ville ikke min kone at vi skulle ha Sex lenger. - Samme her, sukket dommeren.
Her om dagen stakk hunden av igjen. Jeg trasket i timevis i nabostrøket for å finne den. En politibil kjørte opp på siden av meg og spurte hva jeg gjorde i denne gaten klokken tre om natten. - Jeg leter etter Sex, svarte jeg. Politifolkene vekslet blikk og ba meg høflig, men bestemt om å ta plass i baksetet og bli med på stasjonen. - Har dere Sex på politistasjonen ? spurte jeg. Nå er jeg hjemme igjen etter to dagers varetekt. Hunden er også kommet hjem etter sin søken etter det annet kjønn.
Hunden har nå skiftet navn til Trygve...
  • 0

event.png

#11 Tunder Thord

Tunder Thord

Ekspert

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,028 Poster:

Skrevet 03 February 2012 - 11:30 PM

MYE FINT Å SE PÅ

Tre kompiser sitter på bar og diskuterer sine favorittstillinger.
-Jeg liker henne på topp,for da har jeg suveren utsikt til puppene, sier den første.
-Jeg liker å være oppå, for da kan jeg se henne inn i øynene, sier den andre.
-Jeg liker bakfra, sier den tredje, utbrodere det mer.
-Hva ser du på da? spør førstemann.
-Tja, det varierer vel litt. Sist var det Chelsea-Liverpool. :santaclaus:

Liverpool vant så klart.
  • 0

#12 Odd

Odd

Sponsor

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 899 Poster:

Skrevet 23 February 2012 - 05:21 AM

Samliv:

Oppgradering fra Kjæreste 7.0 til Kone 1.0

Til Teknisk Support

I år oppgraderte jeg fra Kjæreste 7.0 til Kone 1.0. Etter kjøpet installerte Kone 1.0 seg selv i alle andre programmer.
Det dukker nå opp så snart jeg starter pc'en, overvåker alle mine aktiviteter, og foreslår stadig vekk krevende
tilleggsvare, som f.eks Barn 2.0, enda alle vet at DET programmet er dårlig utviklet.
Kone-programmet tar mye tid,og bruker masse ressurser. Det er umulig å holde Kone 1.0 i bakgrunnen mens jeg
prøver å bruke noen av mine yndlingsprogrammer. Gamle programmer som Pokeraften 10.3, Fest 2,5 og
Søndagsfotball 5.0 virker ikke lenger. Dette st od det ikke noe om i produktspesifikasjonen for programmet.
Jeg overveier å gå tilbake til Kjæreste 7.0, men jeg klarer ikke engang å avinstallere Kone 1.0. Kan dere hjelpe
meg??

Hilsen Forvirret og Frustrert.

Svar:

Kjære FF

Problemet ditt er veldig vanlig, mange klager over det samme, men det skyldes hovedsakelig en misforståelse.
Mange menn oppgraderer fra Kjæreste 7.0 til Kone 1.0 fordi de tror at Kone 1.0 er et nytte - og
underholdningsprogram. Der tar de fleste feil. Kone 1.0 er et styreprogram, designet for å styre alt. Det er umulig å
fjerne Kone 1.0 og gå tilbake til Kjæreste 7.0 når det først er installert. Noen har prøvd å installere Kjæreste 8.0
eller Kone 2.0, men har endt opp med flere problemer enn de hadde med Kone 1.0. Vi anbefaler at du beholder Kone
1.0 og gjør det beste ut av situasjonen. Du kan eventuelt lese hele kapittel 6 i manualen "Alminnelige programfeil".
Systemet vil kjøre perfekt så lenge du tar hele ansvaret for alle programfeil, uansett hva de skyldes. Det beste du
kan gjøre er straks å skrive UNNSKYLD for at styresystemet skal gå tilbake til normalen.
Kone 1.0 er et flott program, men det krever en høy grad vedlikehold.
Du kan overveie å kjøpe mer software for å forbedre yteevnen.
Vi anbefaler Blomster 2.1, Sjokolade 5.0, eller i ekstreme tillfeller Pels 2000.
Men du må under ingen omstendigheter installere Venninne_i_miniskjørt 3.3.
Dette programmet støttes ikke av Kone 1.0,og vil sannsynligvis få pc'en din til å plane helt ut.
Med vennlig hilsen
Teknisk Support
  • 0
Carpe diem

#13 frank

frank

Sponsor

• Sponsor
  • PipPipPipPipPipPip
  • 971 Poster:

Skrevet 23 February 2012 - 10:30 PM

Med andre ord, best å holde seg til Kjæreste 7.0 :banghead:
  • 0

#14 Einar

Einar

Veteran

• Sponsor
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,343 Poster:

Skrevet 24 February 2012 - 06:51 AM

Med andre ord, best å holde seg til Kjæreste 7.0 :banghead:

Problemet med Kjæreste 7.0 i Asiatisk versjon er at det ikke er enkelt å installere den her i Norge om man ønsker det... Gemt billede
  • 0

event.png

#15 theRabbit

theRabbit

ForumKanin og Kjøkkenhageinspektør

• Sponsor
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,456 Poster:
  • LocationOslo og CHV

Skrevet 24 February 2012 - 09:37 AM

Problemet med Kjæreste 7.0 i Asiatisk versjon er at det ikke er enkelt å installere den her i Norge om man ønsker det... Gemt billede

Kan løses ved å kjøpe og installere denne:

Gemt billede

xD
  • 0

* mumle, mumle... savner Bunnien, SENSURERT og sol og varme..... mumle, mumle *

----- http://www.snuttshop.no -----

#16 frank

frank

Sponsor

• Sponsor
  • PipPipPipPipPipPip
  • 971 Poster:

Skrevet 24 February 2012 - 10:29 AM

Kan løses ved å kjøpe og installere denne:

Gemt billede

xD

:sarcastichand:
  • 0

#17 frank

frank

Sponsor

• Sponsor
  • PipPipPipPipPipPip
  • 971 Poster:

Skrevet 24 February 2012 - 10:38 AM

Sylteagurk :

Dæ store kjøkkenlyse ha blenka længe, å nu va det andre røre i armaturen også bejynt å fusk. De va reine diskolyset, Mæn lyden e verst, plink, plink…plink. De va på tide med lysrørskifte. Vakla me opp på kjøkkenkrakken, og fikk røska ned pleksiglasset som dekka lysrøran. Du værden ka floge som klar å end sine daga oppi dær. De såg vel lyse antar e. Men blant all dauflogan så låg de to sylteagurkskive. Nu tænk du vel, at e blei overaska. Men nei, det blei e ikkje. De ska meir tel før å bli overaska i dennar heimen. Ingen grunn tel å ring «åndenes makt», dette hadde ei helt naturlig førklaring.

E e vældi gla i sylteagurk, og spis dettan tel de mæste utenom vaffla. Her før ei ti telbake hadd e laga me omelett m/bacon, sku så åpne et helt nytt glass mæ «Nora pariser agurker». Dæsken han steike kor di lokkan kan sætt se… Som regel får e di bestandig skrud laus, de e lekksom nåkka som mannan ska klar. Får du ikkje av et sån lokk så e man leksom ikkje før ånkli mannfolk å rægn.

Som du skjønna, så låg dæ mykkje prestisje i å få av lokke. Nu va e nu, helt aleina, men alikavæll følte et jævla præss. Mæn lokke satt, ikkje førbanna snakk om, de va som lima. E prøvd mæ de gamle kopphanduktrikse også, men de rekka se ikkje. Alt e oppnåd va bannskap å andre meir tilfeldige kroppslyda. Så beynt e å tænk på rørtanga som e har i kjellarn, e går nødi ner i kjellarn etter diverse hendelsa, mæn nu sto de før mykkje på spæll.

E tok sylteagurkglasset mæ me, lesta me yders førsekti, ner tel verktøyromme, der rørtanga ligg. E fant ho bakom den gamle minkfella. Mæn ho va akkurat litt før lita i kjæften. Mæn sån e dæ, når man endelig træng ei som e stor i kjæften, så finns de ikkje å oppdriv. Nå var gode ryd dåre. E går fadern ikke ner på rema å bytta, da ska e førr knus glasse i oppvaskbænken å rest glassbråttan av skivan. E kan jo ikkje kom som ei kjærring ner på rema, nei de gjør e bære fan ikkje!...

Mæn så kom e tel å tænk på nåkka e såg ho mamma gjord en gång da ho ikke fikk opp et syltatøyglass. Ho snudd glasse på hau, så satt ho de på ei kokplata å slo på plata. Etter ei stund så va de bære å skruv av, ænkelt som bære dæ. Mykkje kan seies om han Birger, mæn dum mamma, de har han ikkje. I dæ e sett glasse opp-ner på ovn å slår på plata, så starta vermeldinga på tv. E tenkt at vest e skrur opp lyden nu, så får e mæ me veret samtidig som e passa på glasse. E kom me akkurat tel studørra da de small, e lætta fra parkættn, snud me i lufta, samtidig som e holdt me før kronjuvelan.

E fikk ikkje mæ me vermeldinga før kommende daga, mæn der og då sklætta de sylteagurk, tett etterfulgt av en byge mæ lake og glassbrott. Han Villy hadde bråvåkkna fra meddagskvila, å sto der mæ rompa mellom fotan og såg på me mæ de store jætarøuan sine. E svær på, han resta på haue. De e ikkje så lætt å se på en hund ka han tænk, mæn e trur han vurdert å få eiarn avliva.

Ka i alle va de ho mamma gjor, som ikkje e ha fått mæ me? De va då e kom på dæ. Ho mamma har vel ikkje komfyr mæ sån induksjonsgreier. …

Nu veit du koffer de ikkje e så rart mæ sylteagurk i lysarmaturet, her på gårn
  • 0

#18 frank

frank

Sponsor

• Sponsor
  • PipPipPipPipPipPip
  • 971 Poster:

Skrevet 24 February 2012 - 10:47 AM

Jan spilte rockemusikk for sin gamle bestefar og sa henrykt:
- Har du noen ganger hørt noe lignende bestefar?
- Ja, faktisk! Den gangen bilen til glassmesteren kolliderte med en lastebil full av griser..! :mosking:
  • 0

#19 Tsunami

Tsunami

Guru

• Members
  • 1,802 Poster:

Skrevet 24 February 2012 - 10:50 AM

Jan spilte rockemusikk for sin gamle bestefar og sa henrykt:
- Har du noen ganger hørt noe lignende bestefar?
- Ja, faktisk! Den gangen bilen til glassmesteren kolliderte med en lastebil full av griser..! mosking.gif

:)
  • 0

#20 Odd

Odd

Sponsor

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 899 Poster:

Skrevet 24 February 2012 - 11:04 AM

Det gjorde dagen Frank :lol:

• 0
Carpe diem