Elegia© by Fisana

Gå til indhold

Bilde

Trofast inntil døden

• Venligst logg inn for å besvare
63 svar på dette emne

#1 NorwayMan

NorwayMan

Veteran

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 306 Poster:

Skrevet 13 April 2016 - 08:17 AM

Etter det TV 2 erfarer skal mannen den aktuelle dagen, 25. juni i fjor, ha oppdaget at kona kommuniserte med en annen mann på Skype.

http://www.tv2.no/20...-fossmo/6932276

Dette skal ha vært en mann som enka nå etter drapet har et forhold til.

http://www.nrk.no/ho...rill-1.12896410

• 0

#2 Frøya

Frøya

Guru

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,884 Poster:

Skrevet 13 April 2016 - 11:56 AM

Hei NorwayMan.

Hva er det som gnager deg NorwayMan? Du rakker ned på det Filippinske folk, medlemmer på forumet, våre koner og kjærester.
Har du vert ute for noe alvorlig her på Filippinene, siden du er så negativ ja nermest hatefull til alt her.
Hva er det som gnager deg? Den siste posten du kommer med, er sånt som skjer i alle land, og har skjedd i Norge mange ganger.
Jeg synes snart du bør fortelle litt om deg selv og det du strir med innvendig, før du legger ut flere sånne poster som dette, og kommer med mer negativitet.
  • 3

“ I can do all things thru Christ who gives me strength.” Phil. 4:13

#3 acer

acer

7. far i huset

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,702 Poster:
  • Locationkarmøynå ^ pitalo , san fernando , cebu

Skrevet 13 April 2016 - 02:00 PM

Etter det TV 2 erfarer skal mannen den aktuelle dagen, 25. juni i fjor, ha oppdaget at kona kommuniserte med en annen mann på Skype.

http://www.tv2.no/20...-fossmo/6932276

Dette skal ha vært en mann som enka nå etter drapet har et forhold til.

http://www.nrk.no/ho...rill-1.12896410

hahah  jaja Trofast inntil døden , lykke til med den 

hun hadde nok planene sine klar ^^

* Jeg giftet meg ikke av kjærlighet, men jeg ble glad i ham underveis. Jeg likte ham ikke til å begynne med. Syntes han var for gammel. Hadde egentlig ikke tenkt å gifte meg med ham, men jeg ville hjelpe familien min på Filippinene økonomisk. Helge var klar over at det var grunnen. Etterhvert sendte jeg penger hjem til familien min. Det varierte hvor mye, men sånn rundt 6 til 10.000 kroner per måned, fortalte Rubyrosa i retten. *

• 0

det kjedeligste med livet er at det finnes så mange vakre kvinner og så lite tid

#4 NorwayMan

NorwayMan

Veteran

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 306 Poster:

Skrevet 14 April 2016 - 12:07 AM

Hei NorwayMan.

Hva er det som gnager deg NorwayMan? Du rakker ned på det Filippinske folk, medlemmer på forumet, våre koner og kjærester.
Har du vert ute for noe alvorlig her på Filippinene, siden du er så negativ ja nermest hatefull til alt her.
Hva er det som gnager deg? Den siste posten du kommer med, er sånt som skjer i alle land, og har skjedd i Norge mange ganger.
Jeg synes snart du bør fortelle litt om deg selv og det du strir med innvendig, før du legger ut flere sånne poster som dette, og kommer med mer negativitet.

Skriv til mediene og be de slutte med å omtale filippinere som dreper for penger. Slike opplysninger vil vi ikke ha, kan du gi beskjed om. 

• 0

#5 Frøya

Frøya

Guru

• Members
  • 1,884 Poster:

Skrevet 14 April 2016 - 01:15 AM

Hei.

Hvorfor kan ikke du gjøre det da, det går jo sånn inn på deg dette?

Vi kan jo ikke ta inn over oss alle drap i verden, all sult, alt som ikke blir gjort for å bedre ting, narkotika, utroskap. Jeg betaler min skatt i Norge som blir brukt til hjelpearbeid rundt om i verden. Jeg betaler skatt her på Filippinene, jeg gir kollekt her lokalt, jeg støtter ungdom så de får utdannelse, jeg tar de som ikke har så mye å rutte med, på tur. Jeg arrangerer selskaper her hjemme hos meg, jeg tar meg av familien her og gir de mat på bordet og tak over hodet.Jeg gjør en masse som du ikke aner noe om. Tror jeg gjør det som kreves av meg og mere til.

Gjør noe du også istedet for å komme med all denne negativiteten. Hadde vi tatt inn over oss all elendigheten i verden ja da hadde vi klikket helt. Det går nemlig ikke. Det er ikke opp til oss å ordne opp i alle ting her og nå. Gud er fremdeles i sin himmel. Så legg all denne negativiteten i hans hender så får du ro i sjelen, du også.

Du kanalisere all denne negativiteten over på oss her på forumet. Men vi er ikke noen hjelpeorganisasjon. Finn noen som kan hjelpe deg i hjelpeapparatet i Norge, så du finner roen.
  • 3

#6 Frøya

Frøya

Guru

• Members
  • 1,884 Poster:

Skrevet 14 April 2016 - 07:20 AM

Hei acer.

Se pm.
  • 0

#7 NorwayMan

NorwayMan

Veteran

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 306 Poster:

Skrevet 14 April 2016 - 07:27 AM

Hei.

Hvorfor kan ikke du gjøre det da, det går jo sånn inn på deg dette?

Vi kan jo ikke ta inn over oss alle drap i verden, all sult, alt som ikke blir gjort for å bedre ting, narkotika, utroskap. Jeg betaler min skatt i Norge som blir brukt til hjelpearbeid rundt om i verden. Jeg betaler skatt her på Filippinene, jeg gir kollekt her lokalt, jeg støtter ungdom så de får utdannelse, jeg tar de som ikke har så mye å rutte med, på tur. Jeg arrangerer selskaper her hjemme hos meg, jeg tar meg av familien her og gir de mat på bordet og tak over hodet.Jeg gjør en masse som du ikke aner noe om. Tror jeg gjør det som kreves av meg og mere til.

Gjør noe du også istedet for å komme med all denne negativiteten. Hadde vi tatt inn over oss all elendigheten i verden ja da hadde vi klikket helt. Det går nemlig ikke. Det er ikke opp til oss å ordne opp i alle ting her og nå. Gud er fremdeles i sin himmel. Så legg all denne negativiteten i hans hender så får du ro i sjelen, du også.

Du kanalisere all denne negativiteten over på oss her på forumet. Men vi er ikke noen hjelpeorganisasjon. Finn noen som kan hjelpe deg i hjelpeapparatet i Norge, så du finner roen.

Du er et merkelig vesen. Kanskje på tide å minne deg på din egen tråd: http://www.philguide...et-mellom-folk/

• 0

#8 Frøya

Frøya

Guru

• Members
  • 1,884 Poster:

Skrevet 14 April 2016 - 07:35 AM

Hei NorwayMan.

Takk i like måte.
  • 0

#9 NorwayMan

NorwayMan

Veteran

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 306 Poster:

Skrevet 14 April 2016 - 09:42 AM

Gutter, sjekk søk på nettet  :D man vet aldri..

http://www.bt.no/nyh...kk-3578417.html

• 0

#10 Baltazaris

Baltazaris

Rådgiver

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 967 Poster:

Skrevet 14 April 2016 - 11:35 AM

Gutter, sjekk søk på nettet  :D man vet aldri..

http://www.bt.no/nyh...kk-3578417.html

Du må ha blitt skikkelig "fucka up" den ene gangen du muligens har vært på filippinene. :lol: Du må ikke være så bitter, du har  trolig bare vært veldig naiv og samtidig uhelding med valg av partner/venner eller hva du har blitt utsatt for dere nede eller her. Gå videre i livet er mitt råd.

• 2

#11 NorwayMan

NorwayMan

Veteran

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 306 Poster:

Skrevet 14 April 2016 - 12:37 PM

Tusen takk, Baltazaris. Jeg skal ta med meg rådet ditt. Tar det samtidig med til alle de Vestlige ambassadene i Manila, for de  har

ikke det minste peiling i forhold til deg  :D

(Ps, uheldig, ikke uhelding)

• 0

#12 Vikingen

Vikingen

Nytt medlem

• Members
  • PipPip
  • 24 Poster:
  • LocationNordland

Skrevet 14 April 2016 - 01:26 PM

@NorwayMan

Det er vel heller tvilsomt at noen av ambassadene vil hjelpe deg med de psykiske traumene du har blitt påført?

Anbefaler heller at du tar for deg gule sider eller Google, så skal du se at det er hjelp å få. :D

• 1

#13 NorwayMan

NorwayMan

Veteran

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 306 Poster:

Skrevet 14 April 2016 - 01:45 PM

Jeg er så imponert over personangrepene her på siden. Det er ganske så fantastisk at du får deg til å skrive noe slikt i en tråd som handler

om drap og ødelagte familier. Det å påstå at noen har lidelser som du anfører  her, kan klart rammes av straffeloven. Noe å tenke på?

Har du ikke andre argumenter enn å angripe personer i stedet for å diskutere sak?

• 1

#14 Vikingen

Vikingen

Nytt medlem

• Members
  • PipPip
  • 24 Poster:
  • LocationNordland

Skrevet 14 April 2016 - 02:39 PM

For det første, måten du generaliserer på er også ganske imponerende NorwayMan, det innbyr ikke akkurat til noen saklig debatt og det regner jeg med at du forstår.

For det andre, som du ser så påstår jeg ingen verdens ting, jeg stiller derimot et helt legitimt spørsmål.

Spørsmålet i seg selv mener jeg er helt på sin plass da det virker som du må ha opplevd såpass mye traumatisk at alt du sier og som omhandler Filippinene og dets folk er veldig sterkt og negativt ladet.

Her på forumet anser jeg at det er absolutt helt unødvendig med all den negative propagandaen din, brukerne her vet utmerket godt om de negative sidene med Filippinene, også om scammerne som for øvrig foregår i absolutt alle andre deler av verden også.

For det tredje, når du viser et så snevert syn og så lite respekt for både land og folkeslag så håper jeg at du aldri noensinne behøver å ha noe mer med hverken Filippinene eller folket derfra å gjøre, til det er både land og folket i seg selv alt for mye verdt!  

PS: Hvis målet ditt er å spre mest mulig negativt drittprat om Fillipinene og dets folk, så tro meg, det finnes mange andre mer egnede forum for det..

• 1

#15 NorwayMan

NorwayMan

Veteran

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 306 Poster:

Skrevet 14 April 2016 - 04:09 PM

Du kommer ikke unna dine uttalelser uansett, og de er ikke til å misforstå. Jeg kan godt forestille meg hvordan du

desperat forsøker deg  på noe annet, men ordene er skrevet.

"Det er vel heller tvilsomt at noen av ambassadene vil hjelpe deg med de psykiske traumene du har blitt påført?

Anbefaler heller at du tar for deg gule sider eller Google, så skal du se at det er hjelp å få.  :D"

• 0

#16 Vikingen

Vikingen

Nytt medlem

• Members
  • PipPip
  • 24 Poster:
  • LocationNordland

Skrevet 14 April 2016 - 05:18 PM

Jeg føler ikke noe desperat eller sterkt behov for å komme meg unna mine uttalelser som jeg står 100% inne for! :D

La meg også sitere meg selv, så er det helt klart:

''Det er vel heller tvilsomt at noen av ambassadene vil hjelpe deg med de psykiske traumene du har blitt påført?

Anbefaler heller at du tar for deg gule sider eller Google, så skal du se at det er hjelp å få. :D''

• 0

#17 Baltazaris

Baltazaris

Rådgiver

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 967 Poster:

Skrevet 14 April 2016 - 05:36 PM

Du kommer ikke unna dine uttalelser uansett, og de er ikke til å misforstå. Jeg kan godt forestille meg hvordan du

desperat forsøker deg  på noe annet, men ordene er skrevet.

"Det er vel heller tvilsomt at noen av ambassadene vil hjelpe deg med de psykiske traumene du har blitt påført?

Anbefaler heller at du tar for deg gule sider eller Google, så skal du se at det er hjelp å få.  :D"

Vikingen har helt rett, du må faktisk ha fått psykiske traumer av et elller annet i forbindelse med filippnene eller filippinere, kanskje det å søke proffesjonell hjelp ikke er så dumt?

• 1

#18 Frøya

Frøya

Guru

• Members
  • 1,884 Poster:

Skrevet 14 April 2016 - 08:54 PM

Hei.

Det er ikke så lenge siden at en koreaner ble straffet for å rakke ned på Filippinere.
  • 0

#19 Jan G

Jan G

Sponsor

• Sponsor
  • PipPip
  • 19 Poster:

Skrevet 15 April 2016 - 05:32 AM

Hei.

Det er ikke så lenge siden at en koreaner ble straffet for å rakke ned på Filippinere.

Hmm... det virker vel litt vel totalitaert ut aa straffe noen for verbal ytring?

Mener aa huske at Filippinene har signert en FN-resolusjon som bl.a. omfatter ytringsfrihet og alt det innebaerer..

• 0

#20 Frøya

Frøya

Guru

• Members
  • 1,884 Poster:

Skrevet 15 April 2016 - 05:54 AM

Hei Jan G.

Dette hadde nok foregått over lengre tid og kunne vel kalles for en mobbe sak. Her var det mye nedverdigende uttalelser som kom fra denne Koreaneren. Det var også noe annet kriminelt inne i denne saken.

Ja men det var flott at de har signert denne FN resulosjonen. Det tror jeg må være nylig. Mener å huske jeg leste for en tid tilbake at det var noe de ikke hadde undertegnet.
  • 0

0 bruker(e) leser dette emne

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere

Copyright © 2017 Your Company Name